sjung sånger för mig om varma gator

vi är bakfulla och min kropp fastnar på hans ryggtavla. ändå envisas vi med att ligga sådär nära varandra varje natt. Jag älskar det.
Idag är det en av våra obligatoriska söndagar. Vi har setts varje söndag sen vi började dejta. Det blev en grej, och nu är varje söndag ett måste. Vi ses visserligen alla dagar i hela veckan eftersom vi delar hem, men söndagen har det där extra.
Igår hade jag kalas. Han var finast i hela världen och mina kompisar älskar honom. Jag blir så stolt!
Jag är så van med inkompetens och osocialitet och sen kom min fina R från ingenstans och är precis allting jag någonsin drömt om.

Igår såg jag H. Han körde hem några tjejkompisar till honom. Jag vet inte varför jag fortfarande bryr mig, men det var så många dagar av beroende att jag undrar över hur hans liv ser ut. Vi är totala främlingar för varandra och ändå har han mage att säga att han älskar mig. Jag förstår ingenting. Jag vill inte ens engagera mig i den tanken.
WE RAN OUT IF TIME
jag vill sudda ut alla åren.

nu är det snart vår och om några månader har jag och R fått uppleva alla årstider. Tillsammans. Vi pratar mycket om framtiden och vi pratar mycket om olika värderingar och hur vi vill att vårat förhållande ska vara. Vi pratar om drömmar och saker vi vill uppleva. Kan inte den här vintern bara nån gång nånsin ta slut?
På tisdag har vi varit tillsammans i åtta månader. Det är ju ingenting egentligen. Det känns som vi varit tillsammans hela mitt liv.

Jag ska tillbaka till den varma sängen nu och lukta i hans nacke. Undrar om han vet hur gott han luktar i nacken när han precis vaknat?

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0