tonårsjesus du kommer väl, kommer väl, kommer väl?

vintern är påväg härifrån och himlen hänger tung av mörka moln
hennes hjärta är en trottoar. det trampas på det, spottas på det och sparkas på det
jag önskar jag kunde ändra saker och ting
men varifrån kom all denna kyla?
Mannen som gör henne så illa har blivit en person jag inte känner längre.

jag drar upp kragen på min jacka
går i motvind
suckar
jag vill hjälpa, jag vill laga, jag vill vara ditt plåster
du lyssnar på låtar som "jag vill inte leva utan dig"
och jag står hjälplös när erat krig inte ens når en punkt.

Och så ett till. alla dessa krossade hjärtan.
låt aldrig min kraftreserv ta slut, för jag ska laga er
jag ska laga er

jag vill aldrig att nån ska känna det jag känt.
jag vill att ni ska känna det jag idag känner.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0