kör mig vart du vill, för jag ramlar aldrig hit igen

Hej hemliga bloggen. Jag funderar på att byta den här till blogspot. Bara för att då kan man ju kryssa i såna där rutor. Tycker jag verkar jättemysigt.
Inatt har jag sovit ensam förresten. Hjärtat var i skåne på arbetsresa. "arbetsresa" säger dom på jobbet och då svarar jag att HA! bara för ni är så olyckliga. Inte jättehäftigt av mig att svara så kanske, men så säger jag. Å andra sidan är jag ju inte så jättehäftig. Det vet ju alla ni (typ 4) läsare som läser den här bloggen.

Nu ska jag nog försöka byta blogg. Fast den här får vara kvar. Terapibloggar är jättebra när man är vilsen. Jag vill bara inte att H ska vara omnämd i mitt liv med R.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0